• Wycieczka do Łańcuta, Sanoka i Ustrzyk Dolnych

• W dniu 8 czerwca wyruszyliśmy na południowy – wschód Polski. Pierwszym punktem naszej wycieczki był Zamek w Łańcucie. Gdy dotarliśmy na miejsce alejkami parkowymi podziwiając otaczającą nas roślinność, udaliśmy się wspólnie z panią przewodnik do pałacowych wnętrz. Pomieszczenia urządzone były bogato i z dużym wyczuciem stylu. Każdy pokój posiadał swój wyrazisty charakter. Kolejnym punktem naszej wycieczki była oranżeria, która zrobiła na nas duże wrażenie.

Kolejnym przystankiem na naszej drodze do Ustrzyk Dolnych, był Skansen Budownictwa Ludowego w Sanoku. Obejrzeliśmy różne typy chat, karczmę, kapliczki i cerkwie.  Spacerując po Rynku Galicyjskim zajrzeliśmy do Zegarmistrza, Urzędu Pocztowego, Apteki.

Późnym popołudniem dotarliśmy do Ustrzyk Dolnych.

Następnego dnia naszym celem było wejście na najwyższy szczyt Bieszczad -  Tarnicę (1346 m n.p.m.). Na szczyt prowadził nas niebieskim szlakiem doświadczony przewodnik górski – pan Andrzej, który bardzo ciekawie opowiadał o historii i geografii tego regionu Polski. Na Tarnicę wyruszyliśmy z miejscowości Wołosate. Na szczyt wchodziliśmy około 2 godziny. Z Tarnicy ujrzeliśmy przepiękny widok na całe Bieszczady.   Na głównym wierzchołku zlokalizowany jest punkt geodezyjny oraz żelazny krzyż wraz z tablicą - mają one upamiętniać pobyt w tym miejscu księdza Karola Wojtyły - 5 sierpnia 1953.

Z Tarnicy schodziliśmy do Ustrzyk Dolnych w strugach deszczu, ale nam to bardzo nie przeszkadzało. Wieczorem odbył się turniej piłki nożnej a także ognisko.

Trzeciego dnia wycieczki naszym celem było zwiedzenie  zapory Solińskiej, która jest największą budowlą hydrotechniczną w Polsce. Tu zobaczyliśmy wspaniały krajobraz - wszyscy byliśmy pod wrażeniem malowniczych wzgórz i dolin. Zrobiliśmy bardzo dużo zdjęć, by uwiecznić „zielone wzgórza nad Soliną”. Odbyliśmy również rejs statkiem po jeziorze.

Po obiedzie wyruszyliśmy do domu. Zmęczeni ale bardzo zadowoleni szczęśliwie dotarliśmy na miejsce.